• Home
  • TMA opleidingen

TMA opleidingen

Ieder mens is talentvol en gedreven, heeft vaardigheden en cognitieve capaciteiten. Deze mix van persoonlijke voorkeuren en mogelijkheden is bij iedereen anders en bepaalt grotendeels het onbewuste voorkeursgedrag. Dit voorkeursgedrag is niet gemakkelijk te veranderen. TMA biedt handige online instrumenten waarmee bedrijven en organisaties objectieve informatie over hun medewerkers kunnen verzamelen. Met de uitkomsten kan men medewerkers laten groeien, teams versterken en verandertrajecten op professioneel niveau in gang zetten.

Bekijk hier onze TMA trainingen:

TMA intervisiebijeenkomsten

Ben jij TMA professional en wil jij je blijven ontwikkelen in de TMA methode? Dan ben je van harte welkom op onze intervisiebijeenkomsten die in het Midden van het land worden gehouden.

Onderwerpen die hierbij behandeld worden zijn o.a. achtergrond van de methode, verdieping gesprekstechnieken, competentieprofielen maken, uitleg over versterkend en neutraliserende talenten, het nieuwe portal en de mogelijkheden of radars bespreken. Op deze manier kun jij je deskundigheid en de kwaliteit van je werk verbeteren. Hoe leuk en inspirerend is dat?

De onderwerpen worden ingebracht door alle deelnemers. Dus… wat wil jij graag inbrengen, leren, onderzoeken of ontdekken? Tineke is facilitator van deze bijeenkomst. Zij is TMA methode-trainer en TMA expert en kan vele praktijkvoorbeelden inbrengen.

In een groep van maximaal 8 deelnemers gaan we met én van elkaar leren op basis van gelijkwaardigheid.

Op 21 maart, 20 juni, 10 september en 28 november ben je van harte welkom tussen 9.30 en 12.30 uur. De bijeenkomst vinden plaats in Utrecht.

Opleiding TMA professional  

 

Aanmelden

Wil jij er ook bij zijn? Stuur dan even een mailtje naar info@kat-haros.nl met je naam en de datum. Jouw investering hiervoor is € 75,- excl btw.

 

Nieuwsgierig naar wat wij je kunnen bieden?

Testimonials

Jack Welch

Als je de juiste mensen uitkiest en je geeft ze de mogelijkheid hun vleugels uit te slaan, dan hoef je ze nauwelijks te managen

Tevreden klanten